Atlantis 2 verliest verhitte wedstrijd20:22 08-05-2016
Op de zonnige  zaterdag 7 mei speelde het door Rabobank gesponsorde Atlantis 2 tegen KIOS 2 in Mijdrecht. Atlantis stond onderaan en KIOS had ondertussen de weg naar de top van de poule bereikt. Het zou dan ook een zware wedstrijd worden voor de Mijdrechtenaren. Ondanks de goede inzet van de spelers verloor Atlantis de wedstrijd met 6-12.   Aan het begin van de wedstrijd werd een minuut stilgestaan bij het overleden van Stefan Joustra. Hierna begon het door Rabobank gesponsorde Atlantis met veel strijdlust aan de wedstrijd. Helaas stonden ze al vrij snel achter met drie doelpunten. Gelukkig begon de thuisspelende ploeg ook te scoren door middel van een goed uitgespeeld schot. Vervolgens ging het aantal doelpunten dat door beide ploegen gescoord werd gelijk op. Het lukte Atlantis niet om dichterbij de score van KIOS te komen waardoor de rust werd ingegaan met een achterstand van 3-8.   De tweede helft begon Atlantis deze verhitte wedstrijd weer vol goede moed, met als doel om in ieder geval nog een paar mooie doelpunten te scoren en daarmee dichterbij de tegenstander te komen. Dit begon voor de thuisspelende ploeg niet direct goed, ze lieten kort na elkaar twee doelpunten door. Hierna opende Atlantis eindelijk de score in de tweede helft door een ver afstandschot. De reserves werden nog ingezet om te kijken of zij enigszins de score aan de kant van Atlantis wat op konden schroeven. De beide ploegen lieten tijdens de rest van de wedstrijd nog twee doelpunten door wat de eindstand op 6-12 bracht.