Atlantis A1 verliest van koploper14:28 16-05-2016
Op zaterdag 14 mei speelde de door BOS meubelstoffeerderij gesponsorde A1 van Atlantis een thuiswedstrijd in Mijdrecht tegen Rapid A1 uit Haarlem. Atlantis begon met twee invallers in de basis; deze vervingen de twee geblesseerden uit het team. Het eerste aanvalsvak van Atlantis bestond uit Elise van Walraven, Lynn Loman, Davey van Putten en invaller Sander van der Sluijs. In het begin van de wedstrijd kwam Rapid met twee punten voor te staan. Al snel wist het tweede vak van Atlantis dat bestond uit Saskia Veenboer, Marijn Maarsseveen, Kevin Keijman en invaller Sam Verweij, tegengas te geven door een mooi afstandschot te scoren. Door vele kleine foutjes werden er veel strafworpen en vrije ballen uitgedeeld aan beide partijen, en eindigde de eerste helft bij een 4-9 achterstand. Na de rust wist invaller Sander meteen een doorloopbal te scoren, en stond de 5-9 op het scorebord. Na een aantal mooie schotkansen van beide partijen liep Rapid ver uit. Atlantis heeft de laatste paar minuten nog heel erg haar best gedaan de schade in te halen, maar Rapid wist er meer te scoren. De wedstrijd eindigde uiteindelijk bij de stand 11-21. In de volgende wedstrijd (zaterdag 21 mei, 12.30 uur in Vinkeveen) zal Atlantis A 1 tegen Vinken A 1 proberen een beter resultaat te halen.