Atlantis D1 Kampioen!20:56 29-05-2016
Zaterdag 28 mei gingen de spelers, trainers en ouders van de D1, gesponsord door Profile Hoogendoorn autobanden, in optocht naar Maarssen. Om 10.00 uur begon de spannende wedstrijd tegen OVVO/de Kroon. Het was erop of eronder, want heel misschien kon de D1 kampioen worden. Als Kios en Thor gelijk zouden spelen en als Atlantis D1 zou winnen van OVVO/de Kroon was het kampioenschap een feit. Het werd een leuke wedstrijd en in de rust stond het 0-5 voor Atlantis. De D1 was zeer enthousiast in de rust en ze hoopten dat ze zouden winnen zodat ze Kios of Thor voor konden blijven. Na 50 minuten spelen werd het eindsignaal gefloten en was het 1-14 voor Atlantis! De spelers, trainers en alle ouders gingen uit hun dak! Het was nog even spannend, want de D1 moest wachten op de uitslag van Kios en Thor: deze teams bleken met  4-4 gelijk te hebben gespeeld! Dus Atlantis D1 was echt alléén kampioen geworden! Bij thuiskomst bij Atlantis werd dit kampioensfeest groots gevierd met taart en bloemen op het zonnige dakterras van de gezellige korfbalclub in Mijdrecht! Het feest was compleet en de kinderen Philippe, Jonas, Jeffrey, Lotte, Merel, Femke, Luc, Silke, Lisanne en Steijn hadden groot feest met hun trainers Chantal en Mark!