Derde overwinning op rij voor Atlantis E110:10 26-09-2016
Zaterdag 24 september jl. Vandaag speelde Atlantis E1 thuis tegen de E1 uit Amstelveen.
De E1 begon goed voorbereid aan de wedstrijd. De tegenpartij had, net als zij, ook alle wedstrijden tot nu toe gewonnen. De teams waren duidelijk aan elkaar gewaagd. In de eerste kwart gingen ze gelijk op en die eindigde met 2-2. Daarna speelde Atlantis echter op scherp en wist steeds verder uit te lopen. Door de bal snel en goed rond te spelen ging de E1 met een ruime voorsprong van 5-2 de rust in.
Na de rust gaven ze hun voorsprong niet meer weg. De doorloopballen vlogen je om de oren. Wel wist de tegenstander door slim spel enkele mooie punten te scoren. De wedstrijd eindigde in een mooie zege voor Atlantis met 14-7. De derde overwinning op rij. Dit team is duidelijk aan elkaar gewaagd.
De volgende wedstrijd wordt uit gespeeld, zaterdag 1 Oktober tegen de E1 van korfbalvereniging Maarssen.
Op de foto de het hele team met coaches; Amy, Saskia en Jurjen en spelers; Mariska, Sofie, Lodi, David en Bram.