Atlantis 1 grijpt naast punten10:13 26-09-2016
Afgelopen zaterdag speelde de door Rabobank gesponsorde Atlantis 1 formatie een thuiswedstrijd tegen de Vinken. Door de stijgende lijn die in de wedstrijden tot nu toe te zien was, werd deze wedstrijd met goede moed gestart.
Het begin van de wedstrijd ging erg gelijk op, met aan beide kanten veel slordigheden. Dit zorgde ervoor dat geen van beide teams echt een gat wisten te slaan, tot kort voor rust. Helaas voor Atlantis was het de Vinken die de rust gingen opzoeken met een voorsprong van 3 punten.
Nadat beide ploegen de verbeteringspunten hadden besproken voor de 2e helft werd de wedstrijd weer vervolgd. Naarmate de 2e helft vorderde begon de Vinken steeds verder uit te lopen, ze waren scherper in de afronding dan Atlantis. Zo werd een wedstrijd met aan 2 kanten heel veel fouten en slordigheden uiteindelijk afgesloten met een winst voor de Vinken. De einduitslag werd 11-19.
Er zijn belangrijke punten naar boven gekomen om op te trainen voor de wedstrijd van volgende week, tegen Gemini in Gouda