Atlantis 2 vecht zich naar overwinning05:52 10-10-2016
Zaterdag 8 oktober stond voor het door Florist gesponsorde Atlantis 2 de thuiswedstrijd tegen KVS uit Den Haag op het programma. Een geheel onbekende tegenstander voor de ploeg uit Mijdrecht. Na een titanenstrijd werden de punten in Mijdrecht gehouden. 18-17.

De wedstrijd begon met in de eerste aanval Koen van Wermeskerken, Timo Jongerling, Joy Trompert en Sharon Moen. In het eerste verdedigingsvak begonnen Jelle van Wermeskerken, Davey van Putten, Melissa van de stap en Kim Stolk. In het eerste deel van de wedstrijd had Atlantis moeite om het hoge tempo van de koploper bij te houden. Dit resulteerde in een 7-13 rusttand.

Na rust deed de thuisploeg er een schepje bovenop en vielen de goals gemakkelijker. Hierdoor kon het door Florist gesponsorde Atlantis 2 terug komen in de wedstrijd. Met nog 10 minuten op de klok was er een 14-15 stand. In de laatste minuten ging het over en weer en regende het doelpunten. Maar met een mooi afstandschot in de laatste minuut werd de zege veiliggesteld. Atlantis 2 kan terugkijken op een goede wedstrijd waarin het geconcentreerd en strijdlustig heeft gespeeld.

Zaterdag 15 oktober speelt Atlantis 2 in Amsterdam tegen Triaz.