Atlantis trekt in de laatste veldwedstrijd aan het kortste eind11:29 17-10-2016
Het door Rabobank gesponsorde Atlantis 1 speelde zaterdag 16 oktober de laatste wedstrijd van het eerste veldseizoen. Atlantis 1 wilde graag de stijgende lijn van afgelopen twee weken voortzetten tegen Triaz.
Triaz legde vanaf het begin veel druk waardoor het scoren moeilijk werd. Het eerste aanvalsvak met Lars Kuijlenburg, Jelmer Steen, Natasja Korver en Amy Loman zocht de juiste kansen en scoorden uiteindelijk de 0-1. De felheid en het doorzettingsvermogen van Triaz zorgde ervoor dat ze al snel weer gelijk kwamen. De eerste helft gingen beide teams gelijk op en uiteindelijk ging Atlantis met 1 punt achterstand de rust in.
De tweede helft startte Atlantis scherp en kwam na een aantal goede aanvallen weer voor te staan. Atlantis bleef goede aanvallen creëren, maar helaas, door de slordige fouten die kwamen en scherpte die uiteindelijk miste kon Atlantis niet loskomen van de tegenstander. Uiteindelijk werd het 21-17 en bleven de punten bij Triaz.
Als Atlantis 1 willen wij het meegereisde publiek bedanken voor haar steun. Het zaalseizoen gaat beginnen en we hopen u daar ook weer te zien.