De E2 wint ook de 2e Wedstrijd in de zaal07:53 21-11-2016
Afgelopen zaterdag kreeg de E2 bestaande uit Simon, Mees, Milan, Shenna en Tessa Swift op bezoek.

Altijd weer een spannend moment voor het eerst thuis binnen spelen na een heerlijk buitenseizoen maar ze begonnen meteen sterk. Na een mooie sprong omhoog voor de tegenstander wist Simon de bal bij de vrijgelopen Milan te krijgen en was het 1-0 voor Atlantis.Al snel maakte Tessa er 2-0 van na een mooie doorloopbal aangegeven door Mees. Daarna wist Milan nog 2x de korf te vinden en stond het al snel 4-0. Ook Mees kwam vrij bij de korf en Tessa gooide de bal mooi in zijn handen en ja hoor daar was de 5-0.

Na een korte break kwam Shenna erin en mocht Tessa even rusten. Swift begon sterk en wist de 5-1 te scoren maar al snel was daar het antwoord van Shenna en was het 6-1. Dat liet Swift niet op zich zitten en zij maakten er 6-2 van. Milan wist zich vrij te lopen en de bal te vangen die Shenna gooide en daar was de 7-2. Wat een mooi samenspel in het veld van de E2.Het werd nog 7-3 maar daarna was de bal aan Atlantis en besloten ze in de rust dat ze gingen proberen om voor coach Lynn om de 10 op het kaartje van de scheidsrechter te krijgen...

Tessa maakte er al snel 8-3 van nadat Simon de bal weer terug had veroverd. Daarna gooide Milan de bal naar Shenna en was het 9-3. Met een bal van erg ver af wist Shenna er toen 10-3 van te maken en ook de 11-3 kwam van Shenna na wederom een super opgezette aanval van Mees en Milan en Tessa die onder de korf stond om af te vangen voor het geval dat..... Swift maakte toen nog 11-4 maar daarna klonk het eind signaal en zo werd ook de 2e wedstrijd in de zaal gewonnen door de E2.

Coaches Davey,Lynn en Danique waren weer trots op hun E2 net als de fans langs de kant.