Atlantis 1 kan punten niet in Mijdrecht houden07:54 21-11-2016
Het door Rabobank gesponsorde Atlantis 1 speelde afgelopen zaterdag hun eerste thuiswedstrijd in de zaal. Het team was na een valse start van vorige week gebrand om de eerste punten in de zaal binnen te slepen. Deze week stond Luno op het programma. Aangemoedigd door het team van de week Atlantis C2 en het publiek begon de wedstrijd. Het begin ging gelijk op, beide ploegen waren fel en aan elkaar gewaagd. Luno schoot er een hoog percentage in en zo kwamen ze op voorsprong. Atlantis 1 probeerde bij te blijven, maar helaas gingen we de rust in met een 7 – 10 achterstand.

Na wat bemoedigende woorden van de coach, ging Atlantis 1 weer met goede moed de 2e helft in. Helaas zat Atlantis 1 er niet helemaal lekker in. Door een goed verdedigend Luno kwam Atlantis niet tot scoren. Luno lukte dat echter wel waardoor de voorsprong verder uitliep. Atlantis probeerde nog een paar puntjes mee te pakken maar het was helaas niet genoeg. Met een eindstand van 14 – 20 liep Atlantis verslagen het veld af. Publiek bedankt voor de support, hopelijk zien we jullie volgende week weer langs de lijn tegen Huizen!