Punten voor Atlantis E309:56 23-01-2017
Op zaterdag 21 januari speelde Atlantis E3 thuis de wedstrijd tegen Fiducia. Het team, gesponsord  door Eis & Co, had de afgelopen wedstrijden geen punten gepakt dus was vastberaden dit vandaag wel te doen.

In Atlantis E3 spelen; Flore Dominicus, Louise van Koeverden Brouwer, Puck Eisen, Sophia van Vliet, Lucas Eindhoven en Yorick van den Bosch. Helaas waren Sophia en Lucas er vandaag niet bij. Bram van der Tang was gelukkig beschikbaar om in te vallen. Het team staat onder leiding van Max van Vliet en Zoe Trompert.

Het team ging fel van start en wist snel op voorsprong te komen door een mooi doelpunt van Yorick. Fiducia reageerde snel en maakte 1-1. De E3 kwam echt op stoom en door doelpunten van Puck, Bram, Louise en Yorick werd het 7-1. Helaas had het team toen wat tijd nodig om weer even op adem te komen na deze doelpunten reeks. Fiducia profiteerde hiervan en wist tot 7-4 te komen.  Atlantis E3 stond daarna weer ijzersterk te verdedigen en liet Fiducia niet verder komen. Het bleef 7-4. Een mooie eindstand voor dit leuke team wat steeds beter gaat draaien.

Volgende week mag het team naar Diemen om daar te spelen tegen DKV-Victoria, hopelijk nemen ze ook hier de punten mee naar huis!