Trainer gezocht09:13 06-01-2017
Korfbalvereniging Atlantis uit Mijdrecht zoekt voor haar seniorenselectie met ingang van het seizoen 2017-2018 een nieuwe trainer/coach.

Atlantis is een gezonde vereniging met rond de 200 leden en 15 competitie-spelende teams, waaronder 4 seniorenteams. Organisatorisch zijn we zeer stabiel en staan we sterk in de schoenen. Na 2 jaar op het veld in de tweede klasse uitgekomen te zijn is mede door een blessuregolf wat terrein verloren. Momenteel speelt de selectie zowel op het veld als in de zaal in de derde klasse. Ambitie is weer uit te groeien naar een stabiele tweedeklasser.

Voor de huidige, jonge selectie zoeken we dan ook een ambitieuze trainer die de verenigingsdoelstelling kan bereiken.

Bij Atlantis hechten we veel waarde aan een allround technisch goed verzorgd spel, met veel dynamiek, waarin iedereen tot scoren kan komen. De jeugdopleiding bij Atlantis leidt ook binnen deze kaders op en zorgt jaar-na-jaar weer voor talentvolle aanwas die de selectie komt versterken. Ook voor de komende jaren is aanvulling van de selectie weer gewaarborgd.

Wij zoeken dan ook een trainer die naast het technisch ook tactisch goed onderlegd is en bereid is ook op individuele basis de spelers/speelsters beter te maken. De trainer die we zoeken heeft ervaring met training op het gevraagde niveau of kan door enthousiasme en kennis het niveau bereiken. We nodigen dan ook graag ambitieuze beginnende trainers uit die door hun eigen spelniveau de basis kunnen leggen voor de doelstelling.

Getraind wordt er op de dinsdag- en donderdagavond. Waarbij er één gezamenlijke training (al dan niet gedeeltelijk) is met het tweede team. Op zaterdag verzorg je de coaching van het eerste team. Er is gelegenheid buiten de trainingsuren nog extra aandacht te geven aan core-stability en krachttraining. Hiertoe is een samenwerking opgezet met het Medisch Trainings Centrum in Mijdrecht.

Wij bieden ook ruimte om invulling te geven binnen het technisch plan van Atlantis. Dit kan door aan te schuiven binnen het technisch overleg met de overige teams, het geven van clinics aan de diverse jeugdteams of mee te denken over verbeterpunten.

Wij bieden een gemotiveerde trainingsgroep, een passende financiële vergoeding (afhankelijk van de geboden ervaring) en de benodigde faciliteiten om het doel te bereiken.
Voor informatie kun je contact opnemen met Frank van der Meer (STC-lid), tel. 06 – 22 64 34 27. Of mail direct je sollicitatie met vermelding van motivatie en ervaring naar stc@kvatlantis.nl.