Misschien niet TOP, maar wel lekker!10:33 13-03-2017
Op zaterdag 11 maart ging het door BOS Meubelstoffeerderij gesponsorde Atlantis A1 richting Sassenheim om de laatste binnen wedstrijd tegen TOP A5 te spelen. De wedstrijd kwam wat moeizaam op gang vanwege het grote verschil in spel tussen beide teams.

Atlantis A1 zocht naar de beste manier om deze tegenstander aan te pakken en wist een voorsprong van 0-2 op het scorebord te zetten door scores van Saskia en Sven, voordat de tegenstander tot scoren kwam. Daarna een periode waarin de Mijdrechtse junioren gas wisten te geven tot de rust waarin de stand werd uitgebouwd naar 1-8 door scores van Sander (3x), Rick (2x) en Saskia met haar tweede. Het team ging niet helemaal tevreden over het vertoonde spel de rust in en kreeg van coach Mark Goverse nog wat extra tips om de 2e helft te proberen de score snel verder uit te breiden.

In de 2e helft loopt het team snel uit naar een 1-10 score (Emma en Sander) voordat TOP iets terugdoet en hun 2e punt scoort. De 2-11 (Sander) en 2-12 (Saskia) vallen kort na elkaar waarna TOP nog een punt maakt en de stand op 3-12 terecht komt. Het lukt Atlantis helaas niet om een grote uitslag op het scorebord te zetten vanmiddag. TOP bleef strak verdedigen, er was wat pech in de afwerking en de slimme acties kwamen deze middag helaas niet zo goed aan als in eerdere wedstrijden. Met de laatste score van Sander aan de kant van de A1 en een tegendoelpunt van TOP wordt de wedstrijd beëindigd met een 4-13 eindstand.

De afsluiting van het binnenseizoen is nu een feit waarin Atlantis uiteindelijk de 3e plaats in de poule heeft behaald. Dit is met een klein verschil op de kampioen De Vinken A1 (gefeliciteerd) en maar 1 punt op de nummer 2 Luno. Deze teams komt de A1 ook in het komende buitenseizoen weer tegen. Gezien de kleine verschillen in de wedstrijden tegen deze tegenstanders in het zaalseizoen verwachten we een zeer leuk en spannend buitenseizoen in te gaan. Sponsor BOS Meubelstoffeerderij bedankt weer voor de ondersteuning!