Streekderby opnieuw verloren06:40 18-04-2017
Afgelopen zaterdag, 15 april, speelde het door Van Walraven gesponsorde Atlantis A1 tegen De Vinken A1. Na de twee spannende zaalwedstrijden die net aan verloren en gelijk gespeeld waren, was Atlantis A1 erop gebrand om te winnen. De teams waren gelijkwaardig aan elkaar en gelijkspel had zeker verdiend geweest.

De stand ging geleidelijk aan elkaar op en het was gelijkspel of De Vinken A1 stond net een puntje voor. Beide verdedigingen waren goed en er waren minder kansen dan normaal te zien. De aanval aan de andere kant liep nog wel eens vast en er werd weinig geschoord. Beide ploegen moesten het vooral van de schoten hebben.

De laatste minuten waren ontzettend spannend met een stand van 5-6. Atlantis A1 moest en zou winnen of tenminste gelijk spelen. Helaas werden de kansen niet afgerond en werd er op het nippertje verloren van De Vinken. Ondanks de streekderby was het toch een sportieve wedstrijd en een leuke pot om te zien. Volgende keer weer een nieuwe kans en dan zullen beide teams er weer volledig voor gaan.