Atlantis 1 wordt verslagen door koploper 06:40 18-04-2017
Na een mooie overwinning tegen DKV IJmuiden vorige week ging het door Rabobank gesponsorde Atlantis 1 vol goede moed de strijd aan met Reeuwijk 1.
De vorige wedstrijd tegen Reeuwijk werd verloren met 20-15 maar Atlantis had hard getraind en ging vol vertrouwen de wedstrijd in.

Er werd begonnen met in de aanval: Lars Kuijlenburg, Maarten Helsloot, Amy Loman en Joyce Rodenburg. In de verdediging werd gestart met: Berry de Jong, Jelle van Wermeskerken, Janneke van Ginkel en Heleen Haspels.

De wedstrijd begon met weinig doelpunten aangezien beide teams erg strak stonden te verdedigen. Hierdoor liep in het begin de stand gelijk op. Helaas vond Reeuwijk aan het eind van de eerste helft hun scorend vermogen en daardoor ging Atlantis met een ruststand van 3-10 de kleedkamers in.

Na wat motiverende woorden van coach Aad Witteman ging Atlantis na de rust fel van start en begon mee te scoren met Reeuwijk. Hierdoor ging de 2e helft veel gelijker op. Ondanks de grote achterstand bleef Atlantis voor elke bal vechten en overal voor gaan. Hierdoor liep het steeds beter en werden er meer doelpunten gescoord. Er werd niet gewisseld en de eindstand was 10-18.

Op 6 mei staat de streekderby tegen de Vinken op het programma. Om 15.30 uur speelt het door Rabobank gesponsorde Atlantis 1 tegen Vinken 1 in Vinkeveen. Iedereen van harte welkom om ons te komen aanmoedigen.