Atlantis D2 weet ruime overwinning te boeken op De Vinken D206:41 18-04-2017
Het door Profile Car & Tyreservice Hogendoorn gesponsorde Atlantis D2 speelde op zaterdag 15 april haar tweede wedstrijd in de voorjaarscompetitie. In Vinkeveen mochten ze het opnemen tegen De Vinken D2.

De verdediging bestond uit Philippe van Schaik, Steijn Rietveld, Maura Bos en Vera Klijn. Zij begonnen direct scherp aan de wedstrijd en wisten de bal al te veroveren voordat De Vinken een aanval op kon zetten. De bal werd snel overgespeeld naar het aanvalsvak bestaande uit Sander Vis, Anne van Essen (als heer), Iris Brokx en Amber van Es. Er werd goed vrij gelopen en de bal kon snel rond gespeeld worden. Sander kwam goed vrij en wist met een schot Atlantis op voorsprong te zetten. Deze voorsprong werd al snel vergroot tot 0-3 door doorloopballen van Anne en Iris. De verdediging bleef scherp en wist ballen makkelijk te onderscheppen.
Nadat er van vak was gewisseld wist Maura een mooie doorloopbal te scoren. De Vinken hadden weinig in te brengen, Atlantis moest dus profiteren en door goed spel kansen blijven creëren Steijn was scherp en wist na een afgeketst schot de bal alsnog door de korf te gooien.
Omdat Maura nog een doorloopbal wist te verzilveren kon Atlantis D2 met een 0-6 voorsprong de rust in.
Na de rust kwam Luc van Remmerden in het veld voor Anne van Essen en Mirthe de Groot voor Steijn Rietveld. Het aanvalsvak wilde erg graag de voorsprong verder uit breiden. Er werden weer veel mooie aanvallen opgezet, maar door de aantrekkende wind was het moeilijk om de kansen af te ronden. Sander wist nog een korte kans te verzilveren. De Vinken wisten daarna 2 keer te scoren.
Atlantis bleef kansen creëren, het duurde dan ook niet lang of een Mirthe wist te scoren.
Na een dieptebal wist Maura nog een keer  de korf te vinden. Hiermee werd de eindstand bepaald op 2-9.

Op zaterdag 6 mei om 12:00 uur speelt Atlantis D2 haar volgende wedstrijd.