Wat?Stratenkorfbal en eindfeest voor jeugd en senioren
Wanneer?04-06-2016
Voor wie? A, B, C, Recreanten, Senioren
Contact adres?feestcommissie@kvatlantis.nl
Einde inschrijf datum?29-05-2016
Nog informatie?Ook dit jaar wordt er een Korfbaltoernooi georganiseerd! Zaterdag 4 juni is de dag en met een beetje geluk is het ook nog mooi weer! Maar wat deze dag nou echt mooi maakt, dat zijn jullie!

Voor de nieuwelingen op de korfbal, de naam Stratenkorfbal is ontstaan omdat vroeger teams werden gemaakt met kennissen/vrienden van je straat. Nu is dat natuurlijk ook erg leuk, maar het hoeft niet.

We gaan het dit jaar een tikje anders doen dan normaal gesproken.. Dit leggen we uit:

De regels blijven hetzelfde (maximaal 4 leden Atlantis of een andere club en minimaal 8 teamleden), maar wat gaat veranderen is dat ook de B- en de C-Jeugd teams mogen samenstellen, dit kan met vrienden/ familie/buren/kennissen.. Noem maar op! Het Stratenkorfbaltoernooi is dus een toernooi voor C-, B-, A –jeugd en senioren (en niet-leden natuurlijk)!

Hoe wij dat voor ons zien? We maken twee pools. De ene met de B + C jeugd en de andere pool met alleen senioren en de A-jeugd. Als ouders van een team is het ook mogelijk om een team te maken!

We proberen en we hopen dat hierdoor het animo nog groter wordt en Stratenkorfbaltoernooi één GROOT succes gaat worden.

Dus wat vragen wij aan jou? Overleg met familie, vrienden en met teamgenoten wie er mee wil doen aan het toernooi en stel een team samen. Geef je daarna ook direct op, want dan weten wij er ook van (wel zo handig ), via onze mail (feestcommissie@kvatlantis.nl)

Er hebben zich al meerdere teams opgegeven!
- Team van Auke van der Zijden
- BIT (team van Lars Kuijlenburg)
- de supertjes (ouders van de E1)
- spelers, ouders en vrienden van de B2: Avengers
- Team Esther Zijlstra
- Team Heleen Haspels en Joyce Rodenburg
- Team Chantal Poolman
- Team dames A1
- Team Saskia Kraan

Naast dat wij teams nodig hebben om deze dag een succes te maken, willen wij ook graag een beroep doen op scheidrechters (dus meerdere!). De EHBO zal gedaan worden door Tamira Breedijk! Ook barpersoneel is erg handig voor de dorstigen onder ons en natuurlijk ook publiek!

Na het toernooi is er weer de gelegenheid om met je team te blijven eten. Alle toeschouwers mogen natuurlijk ook blijven eten.
Voor de volwassenen is dit een hamburger/saté/patat/stokbrood voor €7.50, voor de kinderen hamburger/patat/stokbrood voor €5. Hiervoor opgeven kan via de mail en via de website.

Wij kijken uit naar alle inschrijvingen en tot snel! Bij vragen horen wij het ook graag.

Hierna zal vanaf 19.30 uur het eindfeest beginnen. We beginnen deze keer lekker vroeg, zodat de jeugd ook nog met de voetjes van de vloer kan!! Kom gezellig naar het eindfeest om met zijn allen de zomer in te luiden!
Inschrijven?
Je kunt je niet meer inschrijven!

Klik op de afbeelding voor een vergroting