KV Atlantis bestaat dit jaar 50 jaar!

Dat willen we vieren op zaterdag 1 juni 2019. Uiteraard willen wij u graag uitnodigen om dit met ons mee te vieren.

Het programma is als volgt:

• 14.00u – 16.00u:     "Inloop"
  • 14.00u – 15.00u:     Vriendjes- en vriendinnetjestraining voor de E-, F- jeugd en de Kangoeroes
  • 15.00u – 16.00u:     Voorstelling met Clown Pépé
  • 16.00u – 18.00u:     Schminken
  • 16.00u – 16.30u:     Optreden van VIOS en officiële opening
  • 16.30u – 17.30u:     Wedstrijd met oud-leden!
  • 18.00u:                    Opening buffet
  • 19.00u:                    Start disco met DJ ‘De Jas’
  • Aansluitend feest tot 01.00 uur

Vanaf 15.00 uur is er een voorstelling van clown Pépé en kan er worden gezongen bij een karaokeset, kinderen springen er op los op een springkussen, maak een mooie foto-impressie bij de photobooth, en natuurlijk staan er veel korfbalpalen klaar om een balletje te schieten.

Ik eet graag een hapje mee en kies voor:

Volwassenen menu (uitgebreid warm en koud buffet met diverse salades en bijgerechten) a €10,-
Kinder menu (friet met een snack en appelmoes) a €5,-

U kunt het te betalen bedrag overmaken op rekeningnummer: NL35 RABO 0149 4820 51 t.n.v. Atlantis 50 jaar, onder vermelding van het aantal volwassenen en het aantal kinderen. Zowel de aanmelding als de betaling dienen vóór 18 mei bij Atlantis binnen te zijn. Op deze dag kunt u uitsluitend met consumptiemuntjes afrekenen, die voor €1,50 (liefst met pin) te koop zijn.

Nog vragen??? Mail de jubileumcommissie: jubileum50jaar@kvatlantis.nl en u krijgt antwoord.

We hopen op een gezellig feest met elkaar.

Met vriendelijke groeten,
De jubileumcommissie van Atlantis,
Kees van der Zijden, Marianne Koerselman, Miranda Vousten, Kris Geusebroek, Saskia Kraan en Paulien Troost

P.S. Natuurlijk wordt er een scherm geregeld om voetbal te kijken, dus geen reden om niet te komen!

Er is een onverwachte fout opgetreden.
U bent ingeschreven

Aanmeldingen