Atlantis B1 kampioen!09:41 15-10-2018
Zaterdag 13 oktober stond voor Atlantis B1 de uitwedstrijd tegen SDO Kamerik op het programma. Bij winst zou één van beide ploegen zich kampioen mogen noemen van de competitie. Het damesteam dat onder leiding staat van Iris Facee Schaeffer en Timo Jongerling speelt dit jaar voor het eerst in de B klasse. Dit betekent nieuwe uitdagingen en meer concurrentie. De dames van de B1 namen deze uitdaging graag aan. Dit was ook terug te zien in de wedstrijd, ondanks de zenuwen begon de ploeg uit Mijdrecht ijzersterk aan de wedstrijd. De tegenstander werd vroegtijdig onderdruk gezet, Dit zowel aanvallend als verdedigend. Atlantis had moeite om de korf te vinden, waardoor SDO steeds weer kon aansluiten. Dit resulteerde in een 3-4 ruststand. In de 2e helft deed Atlantis B1 er een schepje bovenop. De ploeg uit Kamerik kon het tempo niet meer volgen. Hierdoor kon Altantis gemakkelijk uitlopen naar een 5-10 stand. In de laatste minuten deed SDO nog iets terug, hierdoor werd de stand op 7-10 gebracht. Na die laatste score klonk het eindsignaal en kon Atlantis B1 zich kampioen van de veld competitie noemen! Atlantis B1 kan terug kijken op een uitstekende start van het seizoen, Waarin iedere speler haar bijdrage heeft geleverd aan dit mooie resultaat. Wekelijks worden er stappen gemaakt en iedereen is leergierig. Hier zijn de coaches erg blij mee. Ook alle ouders bedankt voor de support. Zaterdag 17 november zal de zaalcompetitie weer van start gaan. Hierin zal de B1 weer één van de kanshebbers zijn voor de titel.