Atlantis D2 verliest 3e wedstrijd in de zaal14:43 10-12-2018
Zaterdag 8 december 2018 om 11.55 uur speelde het door Profile CAR & Tyreservice Hogendoorn gesponsorde Atlantis D2 hun zaalwedstrijd in sporthal De Phoenix in Mijdrecht. Tegenstander was Reeuwijk D1, met één gewonnen en één verloren wedstrijd begon het complete team van Atlantis D2 vol goede moed aan de derde wedstrijd van dit zaalseizoen. Na een snelle start van Reeuwijk D1 waarin zij 2 punten maakten kon Atlantis D2 gelukkig tegenstand bieden. Er werd goed verdedigt en ook Atlantis D2 maakte punten. De rust gingen de spelers in met 2-5. Na een peptalk van coaches Elise en Jurjen begon de D2 aan de tweede helft. De spelers uit Mijdrecht kwamen nog best in de buurt van een overwinning want Reeuwijk D1 wist maar één keer de korf nog te vinden. Eindstand van de wedstrijd werd 4-6. Aankomende zaterdag 15 december speelt dit leuke team hun laatste zaalwedstrijd voor hun welverdiende kerstvakantie. Ze spelen dan om 09:15 uur in Utrecht, uiteraard bent u welkom om te komen kijken!