Atlantis 1 laat punten achter in Rijswijk14:44 10-12-2018
Zaterdag 8 december speelde het door Van Walraven gesponsorde Atlantis 1 hun wedstrijd in Rijswijk tegen Refleks. Na het oplopen en voorstellen van de spelers ging de wedstrijd van start. Al snel stond Atlantis 1 achter met 3-0. Jelmer scoorde het eerste doelpunt van vanavond door middel van een doorloopbal. Helaas voor Atlantis vielen de doelpunten makkelijker bij Refleks en ging Atlantis 1 de kleedkamers opzoeken met een rust stand van 13-9. Atlantis kwam goed de kleedkamer uit want na 15 minuten spelen stond het 19-18 voor Refleks. Joyce werd nog in het veld gebracht voor Amy. Helaas ging het scoren bij Atlantis moeizamer en vielen er nog wel doelpunten bij Refleks. De eindstand van de wedstrijd is uiteindelijk 26-21 geworden. Volgende week 15 december speelt het door van Walraven gesponsord4 Atlantis 1 tegen Kios 1. De wedstrijd is in Sporthal de Phoenix om 18.50, we zien jullie graag dan.