Atlantis 2 gaat knallend het jaar uit08:53 17-12-2018
Het door Van Walraven gesponsorde Atlantis 2 heeft afgelopen zaterdag de laatste wedstrijd van dit jaar gespeeld tegen Rapid 4 uit Haarlem. In een wedstrijd met veel emotie, ontzettend sterk spel en mooie goals wist Atlantis aan het langste eind te trekken en de laatste punten van 2018 te winnen. Eindstand: 16 – 11. Atlantis startte met een ietwat gewijzigde opstelling aan de wedstrijd waardoor het in het begin nog een beetje zoeken was naar het juiste spel. Het team kwam dan ook 0-2 achter maar deze stand werd al snel gelijk getrokken en er werd zelfs even uitgelopen naar 6-4. Rapid bleef mee scoren maar Atlantis wist de voorsprong voor rust nog iets verder uit te breiden naar 10-6. In de rust werd door coaches Mark en Arjan aangeven dat er door geknokt moest blijven worden en dat we Rapid zo min mogelijk kansen moesten geven om “makkelijke” ballen te schieten. Ook het uitspelen van de juiste spelers op de juiste plekken en kansen was een groot aandachtspunt. Deze instructies werden vrijwel meteen opgevolgd in de eerste minuten van de tweede helft waardoor Atlantis gelijk iets verder uitliep naar 12-6. Toch leek Atlantis in het laatste deel iets minder makkelijk de korf te vinden maar ondanks de druk en goals van de tegenstander wist Atlantis zijn voorsprong te bewaren. Met de eindstand van 16 - 11 waren de laatste punten in de zaal van 2018 voor Atlantis die daarmee het nieuwe jaar ingaat op de eerste plek in de competitie. Op 12 januari 2019 staat de volgende wedstrijd tegen Tempo 5 op het programma waarin Atlantis hoopt deze stijgende lijn door te zetten. Hopelijk tot langs de lijn in het nieuwe jaar en we wensen U alvast de beste wensen voor 2019!