De stemperiode voor Rabo ClubSupport 2022 is van start!06:22 07-09-2022
Iedereen verdient een club. Het is als een 2e huis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Kortom: verenigingen zijn onmisbaar. Daarom helpt de Rabobank de verenigingen graag met kennis, netwerk en geld om hun ambities te realiseren. Zo geven we als coöperatieve bank ieder jaar een deel van onze winst terug aan de verenigingen. Daarnaast zetten we onze kennis en ons netwerk in om clubs toekomstbestendiger te maken. Dit alles doen we samen met onze partners NOC*NSF, LKCA, Kunstbende en verschillende sportbonden.

De leden van Rabobank Rijn en Veenstromen kunnen via de Rabo App of Rabo Online Bankieren van 5 t/m 27 september hun stem uit brengen op de deelnemers die zij een warm hart toe dragen. Hoe meer stemmen er op Atlantis uitgebracht worden, des te hoger is de bijdrage die Atlantis ontvangt.