Atlantis D2 wint mooie wedstrijd van Dalto09:16 20-02-2023
Zaterdag 18 februari speelde Atlantis D2, gesponsord door Mollers Mijdrecht, de wedstrijd in Mijdrecht tegen Dalto uit Driebergen. De tribune was gevuld met ouders en familie en die hadden er ook zin in. Dit enthousiaste team onder begeleiding van top-coaches Jennifer, Sam en Lars was er helemaal klaar voor! Met een openingstreffer door Willem werd het al snel 1-0. Dalto wist ook te scoren en bracht de stand op 1-1. Door Willem en Jordy kwam het team op een 3-1 voorsprong. Dalto wist ook nog te scoren maar door een doelpunt van Faye werd het 4-2. Dalto wist nog een keer te scoren maar daarna wist de D2 door mooi samenspel verder uit te lopen door Jeftha, Jasper en Siem. Met een eindstand van 7-3 kan Atlantis D2 terugkijken op een mooie wedstrijd.