Atlantis E2 helaas puntloos tegen MIA07:15 13-03-2023
Het was een vroege start op zaterdag 11 maart voor Atlantis E2. De lantaarnpalen waren net uit en de auto's moesten nog ijsvrij gemaakt worden. Om 7.30 werd er verzameld om richting MIA in Amersfoort te gaan. Onder leiding van coach Lieke klonk om 9.00 het 1e fluitsignaal en kon de wedstrijd beginnen.

De tegenstander had duidelijk wat langer kunnen slapen en kwam op een 3-0 voorsprong. Door een mooie doorloopbal, aangegeven door Joelle, kon Tobias de stand naar 3-1 brengen. Ondanks goed verdedigend werk kon MIA toch weer scoren en brachten de stand op 5-1. Atlantis wist de stand via Tobias terug te brengen naar 5-2 en na een mooie strafbal van Joelle werd het 5-3. MIA schakelde een tandje bij en bracht de eindstand op 8-3. Helaas geen punten, maar het team mag tevreden terugkijken op een goede wedstrijd.