Het medisch team van K.V. Atlantis in Mijdrecht zoekt nieuwe vrijwilliger(s) ter aanvulling van de bestaande bezetting.17:47 05-04-2020
Vind jij het interessant om de Atlantis seniorenselectie op medisch gebied te begeleiden tijdens de wedstrijden en/of trainingen?

Wij zijn op zoek naar kandidaten die: - Een medische/sportieve achtergrond hebben. Denk hierbij aan EHBO, fysiotherapie, sportmasseur of verpleegkundige of bezig zijn met een opleiding (evt stageplek)
- Bereid is om bij toerbeurt op zaterdag mee te gaan met de verschillende selectieteams naar uit- en thuiswedstrijden.
- Voor/tijdens/na trainingen beschikbaar zijn voor behandelingen/ondersteuning.
- Open communiceren met spelers, andere leden van het medisch team, trainers/coaches en technische commissie.
Ben jij geïnteresseerd of ken jij iemand die interesse heeft in deze uitdaging, neem dan contact op met Mark Kruiswijk. (mark.kruiswijk@kvatlantis.nl)