NL Doet-topprestatie bij KV Atlantis14:27 17-03-2024
Zaterdag 16 maart hebben ongeveer 30 vrijwilligers in het kader van NL Doet naar hartenlust veel klussen uitgevoerd. Deze week start het buitenseizoen weer en er is met man en macht gewerkt om het terrein, de kleedkamers, de kantine, het terras, de bar en de keuken weer schoon, heel en veilig te maken voor al onze sportende leden en bezoekers.

De weergoden waren ons gelukkig goed gezind en het was prima weer om alle klussen uit te voeren. De start was om 8.30 uur met een kopje koffie en een korte uitleg over de invulling van deze ochtend.

En wat is er hard gewerkt door iedereen. De keuken en de bar hebben een grondige schoonmaakbeurt gekregen, het frituurvet is ververst, de goten van het dakterras zijn schoongemaakt en zo ook het terrasmeubilair. De paalputjes zijn leeggezogen, er is gesnoeid, onkruid verwijderd, geveegd, de reclameborden van al onze gewaardeerde sponsors zijn gereinigd, de dugouts zijn verlost van de groene aanslag, ramen zijn gelapt, zwerfvuil is verwijderd van het parkeerterrein en het sportterrein, de speeltoestellen zijn weer schoon voor onze jongste leden/bezoekers, de kleedkamers zijn grondig schoongemaakt etc. etc.

Tussen het harde werken door werd er wat bij gekletst en in sommige gevallen nader kennisgemaakt met elkaar. Aan het eind van de ochtend stond er een heerlijke en gevarieerde lunch klaar waar iedereen van kon genieten. De werkzaamheden waren dusdanig intensief dat menigeen de volgende ochtend even herinnerd werd aan de lichamelijke inspanning van de vorige ochtend.

Het is maar weer eens bewezen dat het gezegde klopt: vele handen maken licht werk. Het was erg gezellig en er is ontzettend veel werk verzet! Enorm fijn al die extra handjes die uit de mouwen zijn gestoken voor de club.

Alle vrijwilligers dank voor jullie inzet!!

KV Atlantis is klaar voor het buitenseizoen!